underbara helg

Äntligen helg, så underbart att ha en hel ledig helg, utan tävling, utan måsten, utan extra jobb & utan utan regn än så länge :) Har precis bakat färdigt till släktkalaset imorgon, fylllde ju ett år äldre i onsdags så imorgon kommer det förhoppningsvis lite paket :) Blir som ett barn igen, ingen som märker att jag fyllt 21 här inte.. Haha

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan provfika en bulle & blåbärsmuffins, så jag kan få ett utlåtande om mitt bak, kanske behöver jag köra plan B & fixa fikat på ica ?? Vem vet ??
Sen måste det bli lite golfträning, missat 2 dar redan denna veckan, så första veckan med 6 dar , 2 timmar varje pass har redan misslyckats, men det är 2 veckor kvar så nångång ska jag väl lyckas hålla schemat :)

Ikväll blir det grill i espevik med Andreas & älsklingen min, ska in till stan senare & hämta andreas & handla så vi kan fixa i ordning maten tills victor kommer hem från halmstad .. Mys ikväll alltså & imorgon är det kalas & sen blire nog kungsbacka för lite shopping :) Lyckades shoppa upp 700 kronor idag på vero moda in the big city varberg, men än är det plats för lite mer fina sommarkläder, har typ inget alls.. Nu blire till att ta tag i torkning av disken & sen är det fint  i köket igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0