mitt hjärta blöder

Denna vecka är ingen bra vecka, känns lite som om jag går på halvfart, inget känns jippie & inget känns direkt buu heller, men trött är jag på allt & alla.. Vill bara vara själv & fundera på hur livet snurrar på, var jag vill bo, var jag vill jobba, jag vill helt enkelt fundera på vart jag vill att mitt liv ska vara påväg..
Men det är inte lätt när det är pyspunka på bakhjulet, det går trögt i alla backar, även dom som är nedför & lätta.. Varför har man sånna veckor ??? Igår ville jag verkligen inte åka till jobbet, idag vill jag inte det heller, alla slutar, känns som om det bara är jag kvar snart, ska jag bli "gamlingen" då?? Jag kan ju inte ens hälften av vad dom kan, hur ska det sluta ?? Livet går i slowmotion, älsklingen är sjuk & jag är vilse i den djupa skogen av tankar, det är inte bra det här..


Ska snart åka iväg till golfbanan & träna lite, även om det är trögt så måste jag ju fullfölja något & det får bli träningen som jag lovat mig själv att jag ska klara galant, har väl börjat sådär som vanligt, men nu är jag nästan på g!!


UT & njut av solen & blåsten !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0