jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag

Trött & sliten efter en fredag på jobbet, trots att det inte varit så mycket att göra är jag sliten. Skulle kunna vara värmen, men också känslan av det fina vädret utanför dörrarna som sliter. Veta att det är ett perfekt väder för träning, all träning, promenad eller golf spelar ingen roll bara luft.. 

Imorgon slutar min jobbdag vid 16.00, alltså kommer jag hem i helt ok tid, vilket känns super skönt ska ut & gå då.. Promenad är bra för hjärna, hjärta & alla snurriga funderingar som maler längst bak i huvudet, super nice !

Nu blir det ett glas coca cola till & så ska jag leta upp min U2 skiva, för jag behöver lite variation på sångtemat i bilen, när jag hittat den får det väl bli sängen så jag orkar med morgondagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0