det snurrar runt där uppe nu

Torsdag idag och tanken med dagen var mysig picnic i slottskogen med mamma & pappa för att fira mors dag så där lite i efterhand, men eftersom vädret inte är mysigt idag så byttes det mot städ i garage och köksskåpen.. En hel vändning kan man säga helt enkelt, lite precis som mina tankar just nu.. För en sak som kändes rätt för bara någon månad eller till&med vecka sen känns helt fel idag. Då det som var otänkbart känns så mycket mer rätt nu, vi får väl se vad som händer, men jag hoppas, verkligen hoppas att det kan bli verklighet..

Snart kommer det en eventuell köpare på min gamla cykel, jippie! Skulle kännas underbart om den blev såld & det kom loss lite nöjespengar eller som det ser ut nu, sparpengar :)


Ska stoppa in ett tuggimi i munnen nu så jag luktar fräscht när jag ska charma min köpare att klippa till, wish me good luck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0