underbara dagar med många skratt !!

Vilka dagar det har varit nere i Falsterbo med bästa tjejgänget som spelade super bra & jag gjorde mitt absolut bästa som caddie, hoppas jag var till någon hjälp :) Vi lyckades köra vilse en del gånger & helt plötsligt från ingenstans kom öresundsbron ?? Vad hände där liksom, men så kan det gå när man litar lite väl mycket på en gps, för kommer det skyltar som varnar om sista avfarten i Sverige är det kanske dags att svänga av, men som tur är fanns det en liten bakväg för dom som kört lite för långt så vi kom fram tillslut. Så efter 3 dagars gående på golfbanan är mina fötter rätt möra & jag som trodde jag skulle lyckas klara mig från skoskav, men icke trots compeed & tejp på hälarna lyckades jag få blåsa.. AJAJAJ!!! Och en sak till är säkert jag har bränt mig rejält idag, vind plus soligt är aldrig någon bra kombo, så kräftan felicia kan blir mitt namn nu i några dagar :)

Imorgon är det söndag och då ska jag börja mitt nytto liv (hur många gånger säger jag det varje månad tro??), men nu är det på riktigt för nu ska jag få igång lite bra kondis, så intervall träning here I go !! Med start imorgon, nu ska jag hålla detta för jag har ett stort mål att sträva mot !! Seriespel nästa år, jag vill också ha en chans att spela, så det så !!

Snart blir det sängen med min braiga bok & imorgon är det vilodag med både fys & golfträning, välbehövligt :)


God natt säger jag nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0