sol, vind & vatten är det bästa som jag vet

Och så var det den här ständiga måndagen igen, är ledig & har nu 4 jobba dagar framför mig, sen är det semester igen :) Längtar redan väldigt mycket, men det får man väl göra när man har smakat på sötman av hel ledighet under sommartid för första gången, känner mig glad, pigg & nöjd  :)

Började dagen med en skön & mycket efterlängtad promenad med den bästa emelie som finns, var alldeles för längesen vi sågs, men det är så det blir när båda jobbar väldigt konstiga tider.. Man går om varandra till max, vilket är tråkigt då det är sommartid & man BORDE träffas hela tiden!! Men vi har i alla fall bestämt att det ska bli en grillkväll i derome, nu är det svåra kvar att hitta en dag/kväll som alla kan, det kan bli riktigt spännande :)

Igår var en riktig filmdag, så jag och älsklingen tog vara på den på bästa sätt genom att först hyra film & köpa massa godis (73 kronor för att vara exakt), sen kollade vi på alla TRE filmerna!! Det är så man tar vara på en regnig & grå dag enligt mig :)


Nu ska jag ut & njuta av solen & den 21 gradiga värmen som vädret bjuder på idag, kanske kan få bort lite av min golfbränna eller om man vill kalla det bonnabränna, vita fötter (alltså kritvita, ser typ döda ut), brun på armarna, men bara till en liten bit ovanför armbågen efter pike, sen har vi ju den vita magen & ryggen som är dööläcker!! Nej nu ska det solas, men först ska jag smörja in mig med solkräm.. För det har jag ju lärt mig den hårda vägen att utan kräm blir det tomat färg & jag vill inte vara tomat felicia..  Jag vill vara BRUNBJÖRN felicia!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0