det är inte lätt när det är svårt

Usch, jag känner mig så lat, slö och guud vilket godissug det finns, dygnet runt, hela dagen och just nu skulle jag inte tacka nej till en godispåse.. Idag borde jag ha tränat golf, men har jag gjort det?? NEJ!! Det värsta av allt är att jag skäms för det, vad säger det? Hjärnan vet att jag vill mer än jag orkar, får man skylla på jobbet?? Nej det är fegt, när det enda jag kan skylla på är min egna lathet..

Fast jobbet spelar lite roll, det är så dåligt luft att jag nästan kunde svälja hela stället i en enda gäsp!!

Men imorgon innan jobbet ska det tränas oavsett väder, för snart är det dags för semester i malmö & då blir det inte mycket till golfträning, men kanske lite kondis träning ska ju se till att skaffa mitt till en början 2 pack :) Kanske kan det växa till ett 4 pack och slutligen ett snyggt litet 6 pack, mitt mål är ju i alla fall klart, men sen gäller det ju bara att hitta den där lilla stigen dit :)

Nu blir det till att rota fram nått gott i skåpen & njuta järnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0