vad är det som är vitt, fluffigt, ganska blött och mysigt?? Snöö såklart !!!

Idag kan man säga att det snöar lite grann eller nej det snöar sjukt mycket, myys !! Fluffigt vitt ute och mysigt varmt inne med en bra bok, en brasa i kaminen och senare idag får det bli städning, tvättning och matlagning.. Har lovat att göra våran nyårs mat till mamma & pappa ikväll, hoppas det blir lika bra som på nyårsafton :)

Magen säger att det snart är lunch dags, den börjar sända lite signaler om hunger !!! Så nu ska jag värma lite tacos från igår och sätta i mig pappas goda guacumole med SJU vitlökar i , sen kanske jag ska sätta igång en tvättmaskin och börja köra lite dans med den trogna snabelapan (dammsugare)...

Det värsta med att vara hemma ensam är att man blir så sjukt godis sugen, vad som helst skulle funka just nu, men har ju bestämt mig för att sluta äta sån skit så idag blir det ingen glass fika med banan & choklad, det blir lite hemma gjord juice istället tror jag, C-vitamin är bra för hälsan säger dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0