ute och halkat på vägen med bara fötterna

Okej, det är nytt år, ny månad och det innebär nya förutsättningar !!!
Läste i en tidining idag att det tar cirka 21 dagar innan kroppen vänjer sig vid en ny vana, så sluta med godis och tappa godissuget tar alltså 21 dagar av INGET GODIS ALLS!! Så tänkte jag skulle börja med det idag för det är ju ändå måndag, ni vet "på måndag börjar mitt nya liv"-snacket.. Men det blev lättare sagt en gjort, det är nämligen veckan före lingonvecka :) Det innebär för min del godis sug, ömma bröst och svällande mage - fattar verkligen inte det där sista med svällande mage, men det är som om någon blåser upp en ballong i mage.. Och just nu är jag i godis suget stadie plus ömma stora bröst.. För fan vad dom växer under just denna vecka, sen bara poff så är dom nere i "normal" storlek..
Så efter jobbet åt jag mat, sen blev det godissug och då vräkte jag i mig (tänker inte tala om vad, blir lite äcklad av det själv när jag tänker på det så nej, inget jag nämner här. Utan det är min hemlighet)

Men nu har jag börjat nedräkningen av min 21 dagar utan godis alls, så vecka 5 räknar jag med att vara done med det och då blir det sälen resa så det kanske får bli en 21 dagars period till sen efter det, men shit the same!! Har man semester så har man, tänkte ju baka lite goda bullar och muffins till resan så lite måste man ju få äta :)

Nu har jag en kär disk som väntar på att bli ren och sen ska jag fixa lite egen pressad äpplejuice (min nya last) sen blir det dusch och möte i golfhallen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0