Ta bort det gråa och ersätt det med solen !

Det kom mer snö inatt, hade det på känn för när jag körde från jobbet igår kväll så började det komma snöblandat, men inte fan trodde jag att det skulle komma så mycket snö, det är väl nästan 1 decimeter.. Trött blir jag är inte alls sugen på snö längre, hade liksom börjat tycka det var okej att det töade bort även fast jag tyckte det var lite trist i början, men nu vill jag inte ha mer snö, tack !!

Ska snart stoppa i mig lite frukost, unnade mig en lite längre sovmorgon än tänkt, en halvtimme extra för att det tog så lång tid innan jag somnade och sängen blev varm när jag kom från älsklingen i morse.. Men nu ska jag göra lite havregrynsgröt plus ost macka och sen ska jag åka och handla så jag kan göra lite lunchmat till mig, det blir getostpasta :) låter och ser jätte gott ut på bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0