nu är det duell i huvudet ...

Snart dags att åka in till gymmet och träna bort lite negativa tankar och in med nya fräscha istället, hoppas verkligen att det funkar så idag.. Behöver det om jag ska klara av att hålla mina nerver och humör i styr fram tills tävlingsprogrammet för säsongen kommer ut.. Eftersom jag inte kunde ta ledigt som jag ville så hoppas jag eller ber jag till gud eller nån annan att tävlingarna ska ligga på mina lediga dar så mycket som det bara går.. För annars lär jag bli en elak, bitter, lipande och tjurig fitta hela sommaren och jag vill inte vara sån, jag vill vara en glad och trevlig tjej som ler hela dagarna!!! Så för mitt eget och omgivningens bästa vore om tävlingsprogrammet kom ut idag eller imorgon eller i alla fall väldigt SNAART!!! Jag har inte nerver för det här så nu åker jag till varberg, tankar bilen och tankar nya tankar på gymmet!! Let's go , nu börjar det nya livet med träning 3 gånger i veckan bara fys då och nästa vecka ska jag lägga till golf till denna träning!! Jag ska fixa beach och golfsäsong 2011 !!!

Nu ska jag dra på mig träningskläder, borsta tänderna och sen åker jag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0