kallt, brrr, svinkallt !!! minus 11 inge roligt tidigt på morgonen !!

Nyårslöftet står skrivet i stjärnorna i år!!

 No more GODIS!! Fatta det här kommer krävas mycket mod och envishet, choklad är min stora last, just nu är jag som en vandrande chokladoholic!!! Men det är ju dom första veckorna som är svårast, så tar jag mig igenom dom så ska väl resten gå som hejsan, eller hur ?? Hoppas, håller tummarna för att det blir så, är ju en sån jäkla gottegris så det blir en utmaning! Åt lite chokladpudding hos mormor&morfar idag, det går ju liksom inte att säga nej för det blir hundratals frågor, som typ är du säker, lite kan du väl ta? Så lika bra att ta lite, en matsked inget socker okej finjustering av sanningen det var två, fan det är svårt att erkänna att man loosa första dagen.. Så jag hoppas veckan går fort och att jag ska klara mig igenom helgen utan problem med sötsug.. Får göra lite juice i min julklapp istället, fick ju en juicepress :)

Nu ska jag sysselsätta mig så jag inte vräker i mig chipspåsen som ligger på bordet och läskar, städning av rum står på "att göra listan". Tvättmaskinen går just  nu för fullt så kanske kan bädda rent med mina nya påslakan ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0