en skön vecka väntar !

Tisdag morgon, snart dags att göra sig i ordning för att åka till jobbet.. Igår fick jag världens huvudvärk efter mina 3 timmar på "gamla" jobbet så det blev soffliggning fram till klockan 5 då det bar iväg till årets första golfträning, roligt :) Gick jätte bra och nu är jag taggad för att påbörja fysträningen och golfträningen igen, nu ska det köras järnet, imorgon börjar jag  med en promenad i stan med den bästa :) Kanske ska försöka ta oss runt strandpromenaden, så hoppas på riktigt fint väder imorgon !! Helst SOOOL, men det funkar även som det ser ut idag, även fast det inte är jätte roligt att gå i, bara det inte kommer nått från himlen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0