en bit på vägen ...

Nu känner jag mig duktig :) Gymmet är avklarat och jag som hade sätt framemot en lugn förmiddag på gymmet, fick istället en hel klass tjejer från 8:an som skulle testa gym.. Snacka om att ljudnivån steg en aning, men fick gjort dag 1 på programmet så nu gäller det att ta tag så jag får gjort dag 2 denna veckan också.. Gymmet gjorde att jag är lite positivare i sinnet, men det som hjälpte absolut mest är promenaden med emelie som jag tog på vägen hem :) En kort må bra promenad kan man säga, för det blev ingen långis idag, det var vääldigt halt ute på den mysiga grusvägen och jäklar vad kallt det är ute idag!!! Minus 4 visar termometern, men med vinden är det säkert minus 10-15 om jag får avgöra..

Så nu ska jag göra i ordning lite mat och äta mina goda biffar och sen blir det duschen och iväg till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0