dags att ta tag i vinterhullet !

Nu sitter jag i fotbad, ska ju iväg på thailändsk fotbehandling senare idag och tänkte jag skulle skona hon som ska göra behandlingen från min icke mysiga fotlukt efter en dag på jobbet i joggningdojjor.. snällt va ?!
Så om en stund ska jag försöka få lite lena fötter när jag ändå håller på, så lite filning, målning av tånaglar och en uppfräshning helt enkelt.. Jag börjar få liite vårkänslor just nu, snön börjar försvinna och golfträningen har startat, snart kan man ta på sig joggingdojjor och ge sig ut på joggingturer igen. I år ska det bli måånga joggingturer, ska ju träna hårt inför vårruset i maj, så det kanske kan bli lite mysrundor i derome med min medtävlande :)


Dags att ge fötterna en match med fotfilen och nagelklipparen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0