aj aj aj aj vad det bultar & det bankar

Och träningsvärken är BRUTAL!! Jag hade förträngt den helt och hållet, jag har helt enkelt inte tränat ordentligt sen innan jul och det kääns... Det är lite svårt att komma ner till toastolen, jobbigt att gå (känns lite som att ha skitit ner sig) eller som en pingvin, man vankar lite fram & tillbaka.. Måste se rooligt ut, men jisses vad ont det gör..
Snart bär det av till jobbet igen och klockan 19.00 börjar min helg, en hel helg utan jobb det är lyx i mina ögon :) Ska på "hemlig resa" med värö gänget på lördag och på söndag så blir det baka kladdkaka, älsklingen har lovat mig :) Ska även plåga mig själv genom att träna både golf och fys.. Sommaren närmar ju sig med små mini mini steg...

Fick just ett litet mysigt dregel kel av min söte kisse , den lille kan dregla om man säger såå.. haha sötnosen min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0