YES, forestore idag !!

Usch vilken träningsvärk jag har idag efter att ha jobbat 8 timmar första gången på jäätte länge.. Känns verkligen i mina ben just nu och snart ska jag soova, så det får nog bli lite heatlotion innan sängen ikväll annars lär jag snurra runt i sängen flera timmar innan jag kan somna.. Men annars var det rätt trevligt att vara tillbaka på jobbet, dock kände jag mig väldigt ny i forestore idag, kändes nästan som om allt jag lärt mig var borta igen, men det kom tillbaka allt eftersom tiden gick.. Förbutiken innebär mycket träning för benen & det är ju alltid bra att ha ...

Sen har jag äntligen fått lyse på toan igen & i trappen så nu slipper jag kissa med stearinljus som "lampa", det är inge vidare till lampa så jag undrar verkligen hur man klarade sig förr i tiden asså.. Men nackdelen med att ha riktig lampa igen är att man såg hur skitet det var så i helgen får det väl bli en liten mindre storstädning där inne.. Inte allt för roligt, men det är ju trevligt att skita på en ren toa :)

Nee, sängen nästa & imorgon är det jobb igen, nice bajs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0