efter storm kommer solsken

Börjar känna mig lite piggare nu och om en stund ska jag ut och gå en lugn promenad för att börja komma igen. Tänkte jag skulle gå på spa eller nått eftersom jag inte kunde följa med på skidsemestern, men nu funderar jag på om jag ska skita i det och lägga undan pengarna till thailandsresan som ska genomföras nästa år :) Eller lite vår shopping i Göteborg med min älskling :) Det blir nog lite av båda om jag känner mig själv rätt..
Imorgon när jag är ensam hemma ska jag nog göra ett litet hemmaspa med ansiktsmask, hårinpackning, fotvård och lite vårfina naglar, får unna mig lite mys och uppfräschning efter min sjuk vecka.. 
Nu ska jag röja lite under trappan & så ska vi återanvända en del av den gamla bokhyllan & sätta in lite lådor så det kan bli lite ordning där. Det kanske kan hålla lite längre än det brukar om det kommer lite hyllor som jag kan lägga alla mina grejer på.

Solen skiner idag, men igår kväll kan man säga att det blåste rejält.. Det här blev lite rörigt, men nu ska jag ta tag i min röra & röja under trappen så kanske det blir lite mer ordning i mitt huvud också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0