sweet

Det blev ju som sagt ingen härlig sälen semester för min del i år, utan jag har legat hemma i soffan med feber, hosta och snor, det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Och nu börjar den här veckan göra sig påmind, hostmedicin, nån tablett mot "tjock i huvudet" (vet inte vad den är bra för egentligen), ex antal alvedon tabletter för att få ner feber plus väldigt onyttig mat. Eller mat & mat, godis, chips, coca cola och pizza så känns det när jag går på toan för att göra number two!!! ajajaj, det bultar & det bankar, på helt fel ställe. Är ju som tur är på bättringsvägen och börjar må lite bätte, sov ju inte någonting idag, men sen gjorde jag inte så mycket heller.. Söta emelie kom med krya på dig choklad till mig idag så nu mår jag lite bättre för vem blir inte glad när man får sjukbesök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0