riktigt frosseri är väldigt gott !!!

Jag tycker verkligen om den där reklamen om att man ska bo på en strand i sommar, boka ditt egna hus & strand blablabla.. Vilken super tur jag har som inte behöver åka utomlands för att ha en nästan egen strand, det är ju bara att ta cyklen sådär 20 minuter lite däråt... Sen vet man ju aldrig om det är sol ute, men det finns väl inget som går upp emot en "svensk" sommar ?! Regnet börjar på midsommarafton och tar slut ungefär samtidigt som alla semester dagar är slut och vardagen börjar om igen, med jobb, "vad ska man äta ikväll", vart är nycklarna och nu har jag ingen mat till jobbet igen, suck...

Jag lääängtar efter just den där icke svenska sommaren med mycket SOOL hela dagarna utom när jag jobbar då får det gärna regna, hahaha.. Ingen annan ska ju kunna njuta när jag sitter inomhus i en kassa...
Extra mycket lääängtar jag till semestern i sommar för jag har bestämt mig för att unna mig sådär 2 veckors semester, första riktiga semestern jag har på hmm.. hur många år blir det... jaa matte har ju aldrig varit min starka sida så sen 9:an kan man säga..

Nu ska jag unna mig min tredje muffins för kvällen, bara för att jag kan det... Åt ju pizza & tryckte i mig 2 cola burkar så en muffins till gör nog ingen större skillnad.. För när min bajs vecka är över så börjar det hårda livet med halv hård träning till en början, vill ju inte råka ut för mer influensa & host skit och sen kommer det köras stenhårt med nyttig mat & en massa vatten, vatten, vatten & c-vitaminer från apelsiner :) Beach 2011 nu kör vi, men först lite frosseri med choklad muffins :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0