sunny day :)

Efter att ha jobbat 8-11 på lilla Zackes så har jag hamnat framför datorn, skit trött & känner mig sleten av gårdagens kvällspass på jobbet i göteborg... Det var inte jobbet som var jobbigt utan att komma hem vid 23 och sen inte kunna varva ner och somna förräns klockan stod på 00.00, det var klockan när jag hade läst klart min braiga bok "alphahannen" och det var också då som jag kände att jag kunde släcka lampan.. Det är svårare att somna när sängen är tom på värme & lugnande andetag, någon som känner igen sig??

Om en stund kommer älsklingen hit & vi ska hem till han tror jag & köra lite i gymmet :) Måste ju börja köra igång lite sånt nu med, det räcker inte med bara promenader, måste ju ha en massa muskler också hahaha...

Soolen skiner idag med och det är helt underbart, igår var vi, vi som i älsklingen & jag på Kungsmässan & Freeport, lyckat blev det & jag fick shoppat lite trosor & en väst som jag faktiskt tänkte köpa i början av vintern, men kände inte att det var prio 1 då.. Men nu när det var 50% så klippte jag till på en vit, kommer bli super att ha på sköna vår promenader :)
Dags att aktivera mig lite med lite städning, såg att det fanns lite spindelväv i mitt rum & det ska definitivt bort, mitt rum är spindelfritt och alla djur med äckligt många ben spolas ner i toan med en bit papper eller går ett möte med min dödliga flugsmälla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0