jag lipar för jag vill verkligen

Näsan rinner jag snyter mig får ont i näsan, utanpå näsan pga all snytning. Hostar så det känns som om jag ska spy, feber som går upp, lite ner och sen upp igen.. Har ont i ryggen antagligen pga allt liggande, hostande och snytande. Det smakar skit i munnen och min mage är på en annan planet.. Och jag har hittat årets bästa diet, glöm GI, LCHF, jag jobbar på sjukdieten -hög feber, dålig matlust och ingen ork! =garanterad viktminskning, hata hata hata !!!

Och veckan som skulle bli en av dom bästa i år blir kanske inte av för mig del, fortfarande hög feber, ingen ork, trött..
Jag VILL åka imorgon, vill, vill, VILL!!!! Men min kropp vill tydligen inte just nu.. Fan fan fan, semesterveckan ser just nu ut att bli sjukveckan istället..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0