det är känslan som räknas ...

Jahopp, idag gjorde jag ett besök på jobbet för ett 2 timmars möte, intresanta tankar och ideér kom fram som jag tror kan bli riktigt bra.. Så det blev nästan som ett studiebesök för min del eftersom jag inte varit där på 2 veckor, nästan lite nervöst och jag kände mig "ny" igen.. Haha löjligt egentligen, men när man har varit borta så länge så känns det konstigt att gå ute på lagret & röra sig i en miljö som i vanliga fall känns helt normalt.. Men efter denna vecka som jag har framför mig så kommer allting bli som vanligt igen..

Jag har börjat få huvudvärk igen och det känns inte okeej!!! Så nu tänkte jag försöka lista ut ett sätt att slippa denna hemska plåga, kanske c-vitamin boost blandat med motion hjälper plus lite nyttigare mat & annat.. Har nämligen utvecklat ett litet socker behov som känns lite väl onördigt med tanke på att jag ska satsa på beach och golf säsong 2011 .. Den planen ska inte grusas pga det söta sockret som finns i choooklaaa, godis, coca cola och kakor :) mmmm.... men nej, nu får det bli skärpning här och väldigt snart blir det kvällsmat med mamsen & papsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0