både kisen & jag är duktiga idag

Snart bär det av mot jobbet, måste bara duscha först. Var duktig idag och tog tag i flyttlådorna som vi ställde in på mitt rum när vi gjorde om hallen däruppe, fick även röjt igenom min byrå som var helt i kaos.. Dammsugit mitt fina lilla krypin plus att jag har bäddat rent så när jag kommer hem ikväll vid sådär 23 tiden så får jag krypa ner i en nybäddad säng, hur underbart är inte det ??  Så nu känner jag mig nöjd och snart ska jag sätta mig i bilen mot götet & ett kvällspass på maxi :)

Kisen tjöt här utanför dörren nyss & så öppnar vi och ser en mus, måste visa och få beröm. Han är hur söt som helst, när han ska visa att han varit duktig..  Helst hade han nog velat ta in den också, men icke där är det stopp! Även om man smälter när han mjauar så sött, nej men in i duschen & fräscha till mig nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0