tatt en svängom med min älskade dammsugare

Jisses, vilken fart jag fick efter ett tag och hur nöjd är jag inte nu när jag stolt kan säga att jag faktiskt har dammsugit hela andra våning, inklusive mamma&pappas rum, och sen dessutom våttorkat hallen & toan.. Nöjd, nöjd, nöjd fruktansvärt nöjd!!!

Snart väntas det lite revben till kvällsmat, tanken var pizza (inte jag som föreslog för en gångs skull) men derome hade tydligen stängt måndagar så lite ändringar i planeringen & revben måste ju vara lite nyttigare ska ju försöka hård satsa på hälsan nu ett bra tag framöver. Golfträning, promenader, planera för gymträning och tänka på vad som slinker ner i magen. Kanske är nått av det svåraste, ska försöka dra ner på sockret som godis & coca colan som åter har tagit ett grepp om mig igen.. Beroende framkallande och det ska gudarna veta att jag har varit i coca colans grepp innan i mitt 20 åriga liv :) Fast det är klart vilka minnen som finns med coca cola, flum kvällar & sockerkickar till höjden av himlen, flyga runt som en galen panna, nästan studsa i soffan fast man sitter still.. Haha, ler bara av tanken på hur galet allt blev med lite för mycket socker innan för västen, numera behövs det starkare saker (alkohol) för att flumma ut på det sättet.. Konstigt vad nästan hela 7 år kan göra, shit nu känner jag mig väldigt gammal, så åter till sammanhanget..
Jag måste ju se till att få fram lite snygga muskler på mig kropp inför thailands resan.. Känns som om det kan vara motivationens motivation, thailand... Smakar på ordet och inser att det innebär lätta kläder, bikiniväder och så åker jag ju med bästaste killarna, älskling & gabrielsson :) Så får ju se till att hotta upp mig lite och sen så kommer det ju faktiskt en höst tid som för min del brukar innebära lite mindre glatt humör & känslan av snygghet avtar sakta med mörkret.. Så med lite träning & rätt mat tänkte jag muntra upp mig själv :)

Nu blir det mat och sen blir det nog lite tv tittande kanske eller se om jag får in kanalerna på min tv som har försvunnit och jag har säkert försökt 5 gånger idag med att installera om dom, men icke så snart blir jag ARG!!!
vart tog det sköna augusti vädret vägen, solen, värmen och lite kyligare kvällar, men inte höstkalla ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0