Sööndag

Såå, då var dagens tävling avslutad och man kan summera den som en skit tävling, men jag är glad ändå!!! Helt otroligt för bara en månad sen hade jag stor lipat av ilska på vägen hem, men idag sjung jag med till radion och var väldigt koncentrerad på att lägga mig i rätt filer för att undvika en felkörning :) så nöjd tjej som kommer hem idag trots det katastrofala spelet som visades upp.. Det var några hemska greener till att rulla fort, en litet touch gav 3 meter retur putt tillbaka.. Såå efter dagen vet jag att till nästa tävling behövs det mycket träning och det är av allt,, så nu vet jag vad jag gör fram till 10-11 oktober :) Nu är det dags att inta duschen och fräscha till mig lite efter att ha tvättat av skor och klubbor så är det min tur att få bli avtvättad. Borde väl egentligen ta en ryck i bilen med, men det får allt vänta till imorgon då det är ledig dag.. Nu blir det duschen, ska bli skönt efter att varit ute i regnet hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0