Nöjd med mig själv idag

Tisdag förmiddag och jag har redan hunnit med en promenad på 30 min, snabbt och svettigt, diskat, är inne på andra maskinen tvätt och håller just nu på att fixa lunch, välstekt (nästan bränd) falukorv med pasta :) väldigt lyxigt och det serveras med ketchup, grönsaker är viktigt.. Senare i eftermiddag blir det golfträning och ett kläd möte, ska ta fram nästa års tävlings kläder, ska bli super skoj.. Men nu ska jag hugga in på min lyx lunch och sen blir det väl till att fortsätta på det duktiga spåret, röja rummet och blaska runt med tandborsten i toan och sånt där spännande ;) tror inte jag hinner så mycket för snart kommer älsklingen hit från jobbet så får väl räcka för idag.. Det är ju inte så att någon kommer och tar jobbet ifrån mig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0