Ledig måndag

Måndag igen, tiden går sjukt fort nu tycker jag. Det är blåsigt och kallt ute, men ett perfekt tvätt väder för det torkar ju så fort... Så jag håller på att tvätta eller har väl egentligen precis börjat, är inne på min andra maskin nu och har väl sådär 3 kvar om jag ska bli klar idag... Lite mycket suck, men jag har hunnit med lite annat idag också, som lite golfträning och frukostmys med älsklingen<3 Fast nu borde jag sätta igång med lite jobb också, ringa och boka in lite möten till veckorna som kommer, men jag känner verkligen inte för det.. Intalar mig själv att jag kan göra det imorgon, usch jag skjuter upp det igen, har ett möte inbokat imorgon innan jobbet så kanske kan jag få lite energi att sitta med det innan jag åker till Göteborg . Ikväll kommer älsklingen och hämtar mig efter jobbet så ska vi åka till honom och sova ikväll och sen blir det gymmet imorgon tidigt på morgonen, vann ju 3 månader på KM :) älskling vann ett helt år, men jag har ju planer på att börja på ett annat gym sen. Nej nu ska jag ta mig en fika, hoppas på att det finna glass i frysen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0