lat är mitt andra namn idag

Måndag eftermiddag och jag har verkligen inte fått gjort nått vettigt alls, var inne på resebyrån innan och betalade thailandsresan och bokade sista sakerna som hotell i bangkok & mat till mig på flyget :)
Så den 11 februari sätter vi oss på tåg ner till köpenhamn och därifrån flyg till en massa mellanlandningar & mot förhoppningsvis varmare klimat, längtar redan :)

Men sen tog all energi slut eller ja, latheten tog över. Är fortfarande tät i näsan och jag har nog snart fräst ut hela hjärnan i lambinäsdukar och det tar aldrig slut det där jäkla snoret..
Fast nu tänkte jag övervinna latheten och sätta fart med lite städning, som att dammsuga och torka lite golv på toan, myspys helt enkelt ;) Kanske se om tvättkorgen behöver en tömning innan veckan med jobb sätter igång, är ju alltid fräscht med nytvättade trosor och sockar..


Såå nu ska jag försöka lyfta röva från stolen och ta tag i mina uppdrag, tror tömning av diskmaskin var min tur idag med, så bäst att skynda på innan dom andra kommer hem från jobben..


Någon som kan ge mig en spark i röva nu så jag riktigt flyger på dammsugan och sen bara svävar fram med den ??
                 nehe, inte det, jag måste helt enkelt lyfta på röva själv.. guud va tråkigt det är med höstväder i augusti, vart tog den fina stora gula varma soln vägen ????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0