Finns det något bättre ??

Visst är det härligt med lediga dagar, sova länge, äta en lång frukost, gå en promenad och sen kommer vi fram till att göra listan som på något sött alltid blir längre för varje gång elle i alla fall min... Kanske beror det på att jag är så dålig på att få tummen ur när jag väl har lite för mycket tid över eller så är det för att jag försöker njuta som bare den när den lediga dagen kommer och då hamnar tvätt, städ och sånt lite små tråkigt väldigt långt ner på min prio lista... Men idag har jag fått gjort lite mat, Skatteverket och fått lite svar så jag kan skicka in min FA skatt och nu går en maskin tvätt med jobba kläder.. Snart borde älsklingen komma hem och då sblir det golf spel alltså har jag gjort nästan allt som jag skulle göra idag, även varit på Inter sport och köpt häl inlägg som förhoppningsvis ska funka så jag slipper ha så ont i hälarna att jag helst hoppar fram lite som en känguru. Nu ska jag vika ihop lite kläde och försöka slänga in det nytvättade i garderoben och jaa sen blir det njuuta och försöka mig på att skriva ihop en bra liten info text om mitt nya projekt som jag ska ge mig ut på för första gångne imorgon, börjar bli lite nervöst... Vågar inte säga för mycket än, men det kan bli riktigt bra det här.. Måste bara säga att iPad är grymt bra, men det är lite små klurigt att få med alla bokstäver ibland när man är van vid vanligt tagnentbord och skriva snabbt snabbt, men med lite träning kommer jag blir grym på det här med touch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0