en rubrik

Det fanns världens chans till att göra mig riktigt glad, men i samma stund som den kom försvann den lika snabbt med ett litet fel svar. Att en sak kan påverka livet så himla mycket, en sak som tidigare har varit så oviktig, men som just nu går runt i mina tankar omedvetet hela tiden... Imorgon är det ledig dag och min "to do" list är nästan en mil lång, in till stan & fixa hälinlägg, skatte grejen och så var det nått mer. Måste klämma in lite tvättning någonstans här emellan för jisses vad jobbakläderna behöver tvättas, tror jag lyckades få lite matrester på byxorna igår, kan ju vara bra att ha om drt blir finanskris kanske??Träna golf och träna fys, dags att komma igång nu när Thailand resan är bokad till februari, längtar redan :) sen på eftermiddagen är det golfspel planerat och sen är det väl dags att nana kudden igen. Precis som jag borde göra nu, men det är helt omöjligt att somna och jag lyckas bara inte bli trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0