bara sådär

Att ett humör kan svänga på noll sekunder det är nått helt otroligt, från glad till arg förbannad ledsen, men sen sådär 3 minuter senare är livet lite, men bara lite lättare igen.. Imorgon är det nya tag på försäljningsfronten så jag behöver inte skippa min planerade träning i alla fall. Ett samtal om dagen kan vara bra för magen!! Det rimmade väl lite i alla fall, måste få tummen ur ..... Och sätta lite fart om det ska bli nått vinnande koncept detta här.. ( ursäkta svenskan min ) Nu ska jag titta film och fortsätta min tvättning, får väl snart ta in den så det inte blir fuktigt.. Imorgon är det först fys och golf träning och sen kund möte, sen är det jobb på maxi, det är alltså en fullspäckad dag och klockan ringer nog vid 8 tiden om jag hörde min älskling rätt. Det det är dags att ta tag i livet och sluta skjuta upp saker hela tiden!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0