Är det verkligen rätt det här??

Då har jag avklarat mitt andra kundmöte, gick inget vidare och nu försöker jag ringer runt, orkar verkligen inte måste få det att funka, vill få det att funka.. Vill att det blir så bra som alla säger att det kan bli om jag bara ligger i och jag vill vill så hemskt gärna, men energin är nere på noll och huvudet bara snurrar runt, vet varken ut eller in längre, önskar hoppas på att det ska funka bättre snart.. Har i alla fall fått bokat tid till läkaren nu så kanske jag kan få nått bra mot huvudvärk och häl ont, något positivt i alla fall.. Och imorgon ska jag och älsklingen iväg på nått spännande, tänker inte säga vad förrän det är säkert, men jag håller tummarna :) Om en timme börjar jag på maxi, är lite små hungrig så funderar på att köpa en yoghurt och banan så jag slipper göra en stress ätning sen, nu börjar det regna igen tur jag sitter i bilen, det blir lite mysigare då.. Nej men dags att ta tag i jobbet nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0