vart tog tiden vägen ?

Dagarna bara flyger förbi och jag hinner inte riktigt med, det är ju snart maj, hallå vart tog april vägen ??!! Ett plus med att det snart är maj är ju att dagarna är månnen (morgonen) och kvällarna är ljusa så underbart ljusa.. Pigg eller jaa, om man nu kan vara pigg 5.15? Men det är grymt, har fått första skoskavet & det rejält så tofflorna har fått komma fram, underbart, men fy fan vilken fotsvett jag har efter ett arbetspass i ett par crocs.. Luktar inte mumma om jag säger så, men det är underbart i alla fall..

Idag har jag köpt en riktig vår/sommar färg på ett nagellack så nu ska mina naglar bli fiina & så ska jag kolla "hämnden" med Mikael Persbrandt.. Så njuter av dom sista april dagarna & ser fram emot majdagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0