måndag morgon !

Igår var ingen bra dag, hade nog lyckats få i mig nått med mjöl & det sluta med att jag fick åka hem från jobbet :( Inte roligt alls jag som sett fram emot en rolig dag på jobbet med alla sköna maxisar...

Idag är det bättre & om en timme ska jag kickstarta kroppen med en skvaller promenad i derome :) Sen blir det till att fortsätta med tvättningen, hade lyckats samla alla mina kläder i tvättkorgen. Funderar även på att baka lite bröd, får se efter promenaden om brödbaksuget sätter in. Är ju verkligen i behov av brödbak, men det är inte alltid lika roligt att baka..
Får väl dra mig upp för trappen & göra mig i ordning för promenix, hitta lite sköna kläder & fixa lite god andedräkt :)

Ikväll är det dags för fotokurs, har inte riktigt fixat alla uppgifter än så får väl bli att ta ut kameran på en runda sen & hoppas att solen kan titta fram en liten liten stund så jag kan fixa ljusbilderna.. Håll tummen för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0