du är bäst nu, men du var bättre. Våra brister gör oss till männsikor !

Okej, nu erkänner jag, Jag felicia är en riktig godisgris & soffpotatis!!! Jag skulle ju springa efter jobbet, men fick handla & sen blev det godis & soffan istället framför en j*vla data.. Blir så arg på mig själv, så nu blir det till att åka i dom där äckligt tajta springkläderna till jobbet så jag slipper byta om, bara slänga in väskan & kanske unna mig ett toabesök..
Det är ju snart säsong för mindre kläder & mer hud & då vill man väl inte se ut som en säl ?? Det är definitivt dags för skärpning fast jag är lite stolt över mig själv idag, köpte inget godis på jobbet till fikat & jag drack ingen juice det är ju i alla fall ett halvt litet putte steg i rätt riktning.. Så om en vecka eller två är jag helt fast i mina nya träningsrutiner.

Men tänker snart unna mig ett besök i duschen med rakning & hårinpackning, borde väl göra en ansiktsmask också för min hud är inte okej.. Måste verkligen köpa nya ansiktsprodukter, boka tid nästa vecka & göra av med 1000 spänn på bra grejer, japp så får det bli, men nu är det fredag & ikväll blir det en cider till maten för det är jag värd & imorgon kanske det till&med blir 2 för då börjar min helg sådär 16.00 piip!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0