solen skiner och det är härligt väder .

Det är en jätteskön dag idag, sol och härligt väder - känner mig glad, samtidigt som jag är ganska trött .. Har varit ute på en välbehövlig promenad med mia, det var skönt i skogen enda tills älglössen gick till attack ,då gick det  plötsligt lite fortare.. haha Ska snart hoppa in i duschen så jag kan åka till mormor&morfar och käka lite plus få lite hjälp med glasögonbågar som ska väljas.. uscha säger jag bara, det är skit svårt och allt känns fel och mina gamla känns absolut bäst.. Skulle kunna tänka mig att ha ett par likadana igen, men det är väl lite tråkigt.. Har tills på torsdag morgon att bestämma mig sen ska dom tillbaka..

Men nu blir det dusch och sen ska jag försöka ta tag i träningsplaneringen och se om jag kan få köpt mig ett gymkort så jag får någon ordning på kroppen och mig själv igen :)

Duschen nästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0