mycket att hinna, men så lite tid, varför blir det alltid så när man är ledig???

Dagen började med jobb i 3½ timme, sen promenad hem i 45 minuter, helt slut i benen efteråt, körde intervaller med powerwalk ingen söndagspromenad här inte.. Sen bytte jag om och körde tillbaka till jobbet för att handla lite jäst och grejer så jag kunde göra chile con carne , mumma!(här ska pruttas ikväll) :) Sen hem börja baka bröd osv, börjar med maten och kollade (som tur var) datumet på burken med vita bönor och det var 2006 !! Lite väl gammal så av med riset från spisen och tillbaka till jobbet igen och köpa en ny burk, hem börja göra frallor av degarna som var klara lagom tills jag kom hem :) Och nu har jag sådär 25 nybakta frallor under en handduk här :) Sen får vi väl se om dom går att äta för har inte bakat i våran nya ugn innan , så det kan mycket väl vara så att det är ofärdigt eller lite väl klart .. Ska prov äta en sedan när jag kommer hem från golfträningen..

Det ÄR stressigt att vara ledig!!! Men hitills har jag hunnit med en del nu är det bara lite disk kvar vilket är den tråkigaste delen av bakning.. Men snart klart och då ska jag lata mig en liten stund sen iväg igen..


Nu kallar disken på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0