jobb snart, men först mormors goda smultron från landet !!!

Ska snart göra mig i ordning för att åka till jobbet, kvällen idag och första stängningen :) Ska ladda bilen med bra och sjungvänlig musik så jag orkar hålla mig vaken hela vägen hem sen, är väl hemma vid elva idag.. Det är väl det som känns lite jobbigt, har ju typ somnat vid tio dom senaste dagarna eller i alla fall lagt mig i sängen då och kanske somnat vid elva, men det måste ju gå idag så det är bara och ladda bilen med mycket musik !!!

Fick köpt nya joggingdojjor idag, 2000 kronor senare har jag ett par skit sköna skor, samma modell som jag haft innan så jag vet ju att jag får en grymt bra sko :) Så nu ska dom gamla upp till jobbet, så har jag löst det problemet med...

Det är nog dags för mellanmål nu så ska gå och plocka lite smultron och käka, sen får det bli en tur till toan det är gott med chile con carne, men det är inge vidare för magen har jag kommit  på :)hihi behövs nog inga detaljer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0