i have a dream...

ja, vad ska man säga om helgen (fre-sön) 3 dagar med golf, två ganska bra ändå och så en äckligt kass... Just nu känner jag bara bläääää.... på allt, men om några timmar med lite mat (pizza) i magen så kanske jag kan se något positivt med denna dagen med typ sista hålet där jag lyckades göra ett par eller att jag inte var sist utan näst sist.. Men det är så det går när det mentala inte hänger med i svängarna och klarar av dom påfrestningar som jag utsetter min stackars hjärna för.. uscha uscha !!!!

Så hur gör jag för att bearbeta dagen, joo först lite chokladfrossa (ångest) sen lång promenad med mia snacka skit och fisa ut lite skit ;) Sen städning, bästa terapin någonsin, lite dammsugning, nybäddad säng, tvättmaskinen snurrar för fullt och jag mår lite lite bättre  .. Och jag har bestämt mig för att köra stenhård träning nu, måste bli starkare, smidigare, snabbare, vigare, mindre stel, nämnde jag starkare?!  Jag ska bli fit helt enkelt och hur ska jag som har en förmåga att frossa i helt klart onyttiga saker klara av detta då?? Det är en jävligt bra fråga, men jag har helt enkelt bestämt mig för att jag ska vara i form till 24 december 2010!! Tajt schema och tajt kropp ska det bli jaa !!!

Så nu kör vi frossa ikväll med pizza och choklad, sen gymmet imorgon förmiddag !!! Wish me good luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0