borde skulle kanske göra något

Jag borde, skulle kanske städa lite ?? Japp är svaret där, men måste även baka till golfavslutningen ikväll muffins med dumle kanske ?? Vem vet vad som händer när jag är i faarten!!

Skulle också behöva en dusch, men så har vi problemet med att min rumpa är fastsydd i mamma & pappas pensionärsfotölj , hahaha.. Du kanske undrar vad en pensionärsfotölj är, joo men då ska jag förklara här : Man sitter rak i ryggen och har fötterna på en liten söt fotpall, ingen såndär gosig fotölj som man kan krypa upp i med fötter, ben och rumpa.. Hade jag fått bestämma hade det blivit en gosig fotölj, men det är inte alltid jag får vara med och bestämma, lite synd dock för jag är ju lite av enexpert poå allt .. Om jag får säga det själv då.
Nej, men duschen var det och duschen blir det om en liten liten stund.. Sen blir det en goo långis promenadis med tjejerna innan den ena halvan (mian) flyger iväg till USA .. Ska nog även försöka övertala henne att hon visst hinner göra lite lunch med oss, äta bör man annars dör man har någon klurig gubbe klämt ut sig.. Och det är så sant som det är sagt så det så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0