tidig morgon, skrapa rutorna på bilen och fy fan vad kallt det var !!

Har snart varit vaken i en timme, men är lika trött ändå. Kanske beror det på att jag har en liten träningsvärk i kroppen efter yogan igår, som var den absolut bästa yogan jag någonsin varit på :) Kände ett skönt lugn i min kropp under tiden och sen när jag gick ut var jag mjuk som en ... hmmm vad säger man ? stel som en pinne och mjuk som en ?? jag säger mjuk som en skön filt :) För det var det första som kom upp i huvudet just nu..

Börjar jobba klockan 12 idag och slutar 19, ska bli skönt med ett sånt pass.. Lite skillnad mot mina vanliga tider, måste dock ha mat med mig så måste gå och fixa nått gott nu.. Sen är det väl frukost dags, ska nog göra en riktig lyxfrukost, med gröt, macka med grönsaker och skinka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0