snillet felicia har gjort det igen !! haha

Försov mig i morse, bokat spinning 8.30 och ställt klockan på 7.30 så långt allt bra, men sen skulle snillet felicia snooza 10 minuter och trött som jag var så stängde jag av klockan istället och vaknade 1 timme senare!! 10 minuter efter att spinningen börjat, så det sket sig om man säger såå.. Men för att inte missa motionen idag så blir det en promenad med den bästa emelie istället, är helt klart bättre :)

Har världens hemskaste träningsvärk efter bodypumpen i måndags, ont i låren (det gör till&med ont att lyfta benet från gasen till bromsen i bilen!!) plus en enorm smärta i armarna, det tog där det skulle, men trodde verkligen inte det skulle vara en sån brutal träningsvärk. Men förhoppningsvis gör det skillnad så hoppas på att bli lite mjukare på yogan imorgon :)

Jobba kvällen idag med, jäkligt keligt !!! Men sängen är ju varm när jag kommer hem iallafall för älsklingen ska ligga i den !!!


Världens sötaste kisse !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh :) fin den är. Såg den här om dagen när jag och claes körde förbi, den var ute och promenerade utanför eran mur haha :) tänkte nästan att det var eran :) Puss

2010-10-20 @ 11:33:46
Postat av: Anonym

från emelie! haha:)

2010-10-20 @ 11:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0