Höstväder är melodin idag

Idag är det höstväder, regn, blåst och grått !!! Vilket roligt väder och jag känner bara att jag längtar ut?! eller inte, idag känner jag att jag inte kommer få någonting gjort.. Men imorgon är det tandläkare som gäller och det innebär att det måste bli lite gjort idag för imorgon är jag groggi... eller redan ikväll 1 timma innan jag ska sova är jag halv groggi, men imorgon torsdag är det snurrigt.. haha

Så snart om en timme eller så ska jag försöka göra något vettigt, typ diska för det fanns en  liten söt lapp om lite fix på diskbänken.. tänkte jag kunde försöka leva upp till det och göra ett röj, sätta igång en tvättmaskin kanske.. Ikväll blir det gymmet för ett pass spinning, sen blir det till Andreas för att kolla skidresa i februari :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0