hemmakväll.se

Det är lördag och jag har hemmakväll med mamma :) Våran lyxmiddag var pizza från campino och efterrätt är godis :) Ska frossa riktigt ordentligt nu för på måndag börjar det hårda livet, varje godisbit som går ner i magen kostar 5 kronor. Jag och älsklingen har gjort ännu en deal om godisätandet, och denna gången ska vi väl lyckas tror jag i alla fall.. Ingen träningsvärk efter spinningen idag, vilket är super skönt, men det känns ju inte som om jag körde tillräckligt hårt, så jag får väl boka in mig på ett pass till och köra lite hårdare så jag får beklaga mig lite över träningsvärk :)

Nu blir det snyft film på 4:an "P.S I love you" mycket bra, men fram med hushållsrullen för här ska det gråtas ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0