grått, grått plus en massa regn, tar det aldrig slut ??

Det är redan fredag och veckan har gått supersnabbt, fattar inte riktigt vart dagarna tar vägen.. Igår var det tandläkaren som gällde, så 9.40 tog jag mina tabletter och 10.40 var jag lugn & väldigt trött, gick in till tandläkaren Karin som för övrigt är världens bästa, beställde ner en kudde och la mig till rätta.. Lugn och fin, andades och gjorde små ljud när jag ville ha ut allt ur munnen, för många grejer plus händer det tar liksom stopp efter ett tag, även om tabletterna gör sitt.. Sen ner till stan för att köpa yoghurt, tog en evighet att äta, jag fick 2 dunderbedövningar igår, så den släppte inte förrän vid 3 tiden tror jag.. Men allt gick bra och nu har jag inga mer hål och inga planer på att skaffa, här ska tandtråda, fluorskölja och eltandborsta :)

Idag är det super grått ute och jag ska snart hoppa in i duschen och sen iväg till jobbet... Men först tömma diskmaskinen och koka pasta till lunchen.. Har verkligen INGEN lust idag, det är grått väder då ska man ligga i soffan och glo på tv, inte sitta i en kassa med massa kö och kunder.. Men ibland får man helt enkelt inte välja och idag är en sån dag då jobbet styr, så jobbet blir det..

Nu fixa disken, pasta och sen en skön dusch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0