fredag fredag fredag !!!

Och så var det helg igen, jag fattar inte att veckorna går så jäkla fort.. Men det gör dom tydligen, kanske beror det på mina konstiga jobbtider som gör att det känns som om allt kör på i raket fart.. Det har varit otroligt tråkigt på jobbet denna veckan, suttit i samma kassa och gjort samma sak hela veckan. Och i söndags hade jag arga kunders dag då jag satt i kortkassan så har blivit lite less på att sitta här, hade väl 5 kunder inom 4 timmar som blev jätte arga.. Men i förrgår hade jag det jätte kul i mitt huvud för det kom en kund som sa "hallådär" och då kom jag att tänka på "hallådär köp blåbär"-ramsan och samtidigt hade waka waka låten satt sig på mitt huvud så det blev en skön blandning.. haha  man har inte roligare än man gör sig på jobbet faktiskt!!

Ikväll är det golfavslutning, men innan det ska jag försöka hinna med en sväng till gymmet ska ju bli tajt till jul och då får jag nog jobba på lite för nu känns det bara blää med den här kroppen.. Men har inte ätit godis på hela veckan så nu ska jag se till att klara helgen med så kanske jag kan få stopp på mitt godisfrossande plus att jag har tagit tag i min stela kropp genom att vara med på ett yoga pass igår, lyckades nog till&med få träningsvärk på kuppen.. ajaj!!

Nu blir det till att borsta tänderna och lyfta rumpan ur soffan och ge sig iväg till staden och gymmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0