vad är det vita på marken?

En ovanlig fredagskväll hemma i "mitt" hus, själv med älsklingen och vi tittar idol, i vanliga fall brukar det bli doobidoo för då bestämmer "andra"(mina älskade föräldrar) haha Vi har käkat en riktig 3 rätters : förrätt revben, varmrätt kyckling och potatissallad och min efterrätt chooklaa :) Älsklingen är nyttig så han tog bara en pytte liten knapp lön bit av chooklaaden !! Drycken till denna resturang måltid var saft med det bubblande soda stream vattnet från soda streamen ...

Så just nu sitter jag och har en liten ångest över morgondagen, jag ska köra till götet för att jobba arslet av mig och det SNÖAR ute !! Så det är dags för att bryta mystrenden som snö ger och göra den exklusiva "sluta snöa"-dansen för det får inte bli för mycket snö det är så jäkla jobbigt att köra sakta på motorvägen det liksom går inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0