halsont och sugen på att sjunga med ...

Min lediga dag har varit mys och lugn, något som jag behöver efter veckans jobb och helgens jobb som jag har framför mig... Varit i derome och hälsat på emelie i deras lägenhet, jätte mysig och nu vet jag vad det blir för inflyttningspresent till dom :)

Ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n och förhoppningsvis kommer älsklingen hit och äter lite kvällsmat med mig, men inget är bestämt en.. Snart slutar han jobbet och då blir det in till stan och kolla hans syn och så ska jag handla lite mat :) Nu blir det till att röja undan dagens fika och sen är det nästan dags att ta bilen till stan :)



" Jag siktar mot toppen så långt jag kan gå "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0