Och just nu vill jag bara glömma att det är måndag och återgå till helg !!!

Okejdå, det är måndag igen, fattar fortfarande inte att veckorna går så otroligt fort. Det är första november idag, det är snart bara en månad kvar tills jag och älsklingen tar en weekend till Stockholm tillsammans bara vi :) Längtar lite smått måste jag erkänna, men fram tills dess är det hårt arbete som gäller och ett väldigt tråkigt höstväder, som idag inte är oktoberväder utan novemberväder.. Grått, dimmigt och jag är inte alls sugen på en promenad eller åka in till gymmet, ingen motivation till det.. Men är tvungen om jag ska klara av detta väder, motion är nyckeln i mitt liv till lite ljus i dessa mörka månader som vi har framför oss...

Så snart jag har samlat mod och ork till att mösa mitt arsle först upp för trappan och sen ut genom dörren ska jag ta mig en promenad runt åskloster.. Det är mitt mål, sen får det bli lite diskning igen, det känns just nu som om det alltid finns lite disk sparad till mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0